sobota, 25 maja 2013

Wspomnienia z Plymouth: Sławomir Drabek



Wyjazd wspominam bardzo przyjemnie, gdybym miał szansę pojechać jeszcze raz to był pojechał bo wiem, że strach przed wyjazdem był mi niepotrzebny. Trzeba myśleć pozytywnie i nie bać się wyjazdu. W Anglii czas spędzałem miło, czasami się nudziłem, lecz zawsze jakieś rozwiązanie znalazłem, iż w okolicy było jakieś miejsce do rozrywki. Ten wyjazd można traktować niejako jako wycieczkę. W dni robocze po pracy masz czas dla siebie i możesz robić co się chce. Podczas weekendu zawsze trafi się jakaś wycieczka na miasto, nie da się nie nudzić :) w dniu powrotu chciałem zostać na jeszcze dłużej, lecz już nie miałem na to szans. Na koniec mogę wszystkim polecić taki wyjazd, ponieważ jest to niezapomniane wspomnienie i daje nam duże perspektywy na przyszłość.

Sławomir Drabek, uczestnik projektu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz