sobota, 25 maja 2013

Wspomnienia z Plymouth: Paweł Dybul



Z wyjazdu do Plymouth jestem bardzo zadowolony. Druga taka szansa w życiu mogła mnie nie spotkać, więc ją wykorzystałem. Pobyt w Plymouth był najfajniejszą rzeczą jaka mogła mnie spotkać. Co do porozumiewania bardzo się martwiłem ale dałem sobie radę. Dni wolne były dobrze wykorzystywane na zakupach, graniu w piłkę oraz różnych wycieczkach. Gdybym mógł jechać jeszcze raz w to miejsce wybrałbym się bez zastanawiania.
Praktyki były bardzo przyjemne, miłe i wcale się tak długo nie ciągły. Każdemu z osobna polecam taki wyjazd, gdyż jest to duża możliwość sprawdzenia swojego języka, poznanie kultury w innym kraju oraz można otrzymać certyfikat dzięki któremu może zależeć nasza przyszłość.
Paweł Dybul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz