sobota, 25 maja 2013

Wspomnienia z Plymouth: Mateusz Jachna



    Dnia 7 kwietnia 2012r. wraz z grupą koleżanek i kolegów ze szkoły oraz panią mgr. J .Pucek wylecieliśmy na długo oczekiwane praktyki do Wielkiej Brytanii. Portowe miasto Plymouth przywitało nas tradycyjną angielską, deszczową aurą.  Pobyt w domu mojego angielskiego opiekuna był bardzo udany, miałem z nim świetny kontakt. Dzięki tym dwóm tygodniom  miałem niepowtarzalną okazje uczestniczyć w codziennym życiu Brytyjczyków.  Szybko przyzwyczaiłem się do tradycyjnego jedzenia oraz skomplikowanej komunikacji. Pracownicy firmy, w której praktykowałem byli bardzo mili i pomocni, a dzięki pracy nauczyłem się wielu potrzebnych rzeczy. Czas wolny spędzaliśmy na przyjemnych spacerach po wybrzeżu, wizycie w akwarium oraz w kręgielni gdzie pokonałem kolegów na torze :). Dzięki pobytowi w Wielkiej Brytanii sprawdziłem swoje możliwości językowe oraz uzupełniłem braki.
    Cały pobyt w Plymouth odbieram bardzo pozytywnie. Uważam, że takich projektów powinno być jak najwięcej.  Tego typu wyjazdy tylko szlifują język i  pomagają nabyć umiejętności społecznych oraz poznać inną kulturę, ale są również przyjemną odskocznią od codzienności w szkolnych murach :).
Pozdrawiam,
Mateusz Jachna  kl. IIIa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz