sobota, 25 maja 2013

Wspomnienia z Plymouth: Marlena Mainka



Mój pobyt w Plymouth wspominam i zawsze będę wspominać bardzo dobrze. Było niesamowicie m.in zwiedziłam tak mały kawałek świata który mnie urzekł swoim pięknem, spędziłam czas razem ze znajomymi a cała ta podróż nauczyła mnie bardzo wiele. Dała szansę na to by pod szlifować kwalifikacje zawodowe, język ale nie tylko również poznanie innego kraju jego specyfiki, kultury historii itd. Mogłam zobaczyć na własne oczy jak to jest za granicą sprawdzić siebie w nowym nieznanym środowisku. Praktyka w wielkiej Brytanii moim zdaniem jest dużą szansą jeżeli zostanie dobrze wykorzystana przez nas może mieć wpływ na naszą przyszłość. Każdemu kto ma tylko możliwość doradzałabym by bez zastanowienie wziął udział w takim projekcie. Osobiście miałam lęk przed tym jak sobie tam poradzę, ale teraz wiem że nie było czego. To była jak do tej pory jedna z moich najlepszych przygód w życiu.  

Pozdrawiam 
Marlena Mainka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz