środa, 30 października 2013

Przygotowanie zakończone!!


W dniu 25 października druga grupa uczestników projektu Leonardo da Vinci „Otwarci na wiedzę, otwarci na świat” zakończyła cykl przygotowań do wyjazdu na praktyki zagraniczne w Plymouth w Wielkiej Brytanii. Przygotowanie językowo – kulturowo – pedagogiczne obejmowało 63 godziny zajęć odbywających się popołudniami lub w soboty. W dniu 5 listopada na spotkaniu Zespołu Projektowego z uczestnikami i ich rodzicami/prawnymi opiekunami zostaną wręczone certyfikaty potwierdzające ukończenie zajęć i otwierające drogę do wymarzonego wyjazdu.

A co mówią przed wyjazdem sami uczestnicy......?
"Wyjazd do Wielkiej Brytanii jest wielką szansą w życiu nie tylko w zdobyciu doświadczenia, ale też w poznaniu innej kultury i zwyczajów. Druga taka może się nie powtórzyć.

Przygotowania dały nam dużo, ale to te dwa tygodnie pokażą nam ile możemy osiągnąć i ile nauczymy się."
  Daria Szwaja


"Jestem szczęśliwy, że mogę brać udział w projekcie Leonardo da Vinci "Otwarci na wiedzę otwarci na świat". Nie mogę się już doczekać wylotu, choć nie ukrywam trochę się obawiam. Myślę jednak, że cały pobyt w Anglii upłynie mi pomyślnie, nadrobię braki językowe, kulturowe, wrócę zadowolony." 
Patryk Tragarz


"Cieszę się z wyjazdu do Wielkiej Brytanii, otworzy mi to nowe drogi do późniejszej kariery. Obawiam się jedynie, że nie zrozumiem się z pracodawcą i nie trafię do pracy."
Marcin Janas
"Moje odczucia przed wyjazdem na zagraniczne praktyki są bardzo pozytywne. Oczywiście pewnie jak każdy stresuję się, czy na pewno sobie poradzę w innym środowisku oraz czy moje umiejętności językowe będą wystarczające. Jednak mimo wszystko nie mogę się już doczekać dnia naszego odlotu. Usłyszeliśmy od naszych poprzedników wiele pozytywnych opinii na temat tych praktyk, więc mam nadzieję, że wszystko się uda i będę to wydarzenie radośnie wspominał w przyszłości."
Łukasz Zagórski



"Mam mieszane uczucia co do radzenia sobie z dobrą wymową i dobrym porozumieniem się. Nadzieja jest taka, że nie ma się co bać, bo zawsze będziemy mieć kontakt z grupą i mamy w sobie wsparcie.

Stres jest oczywiście zawsze przed poznaniem nowego miejsca, nowych ludzi i pracy w innym kraju.

Nauczyciele bardzo dobrze nas przygotowali na ten wyjazd językowo jak i kulturowo. Na bank przyda nam się to czego się dowiedzieliśmy. Mam nadzieję, że nie będzie żadnych problemów z naszym pobytem w Plymouth .;)"
Klementyna Bryła


"Jestem podekscytowany wyjazdem i już nie mogę się doczekać. Chcę sprawdzić jak sobie poradzę z językiem i umiejętnościami zawodowymi. "
Dominik Rok 

"Zanim zaczęłam uczęszczać na zajęcia przygotowawcze bardzo bałam sie wyjazdu, bałam się bariery językowej i przede wszystkim ciężkiej pracy na praktykach. Podczas zajęć przygotowawczych poczułam się pewnie z moim językiem. Teraz czuję lek przez to, że nie poradzę sobie w pracy, natomiast bardzo cieszę się z szansy jaką dostaliśmy od losu, która może być furtką na dalsze życie."
Kinga Ajchenlaub
 
"Przed odlotem na praktyki do Anglii jestem pozytywnie nastawiony. Pełen werwy, przygotowany na wszystko. Nie mogę doczekać się poznania tamtej kultury i dowiedzenia się więcej o Plymouth."
Bartek Dygas
"Moje nastawienie przed odlotem na praktyki do Anglii jest bardzo optymistyczne.

Czuję się bardzo dobrze i nie mogę doczekać pobytu w Plymouth."
Kamil Broszkiewicz
"Moje samopoczucie przed wyjazdem jest dobre, jestem gotów do podjęcia tego wyzwania. Zostałem znakomicie przygotowany do wyjazdu na zajęciach przedwyjazdowych. Nie mogę się doczekać wyjazdu, poznania nowych ludzi, nowych miejsc oraz brytyjskiej kultury. Staram się myśleć pozytywnie, że uda mi się podołać zadaniom które zostaną mi powierzone. " 
Patryk Brzeziński 
"Myślę, że wyjazd na praktyki do Plymouth jest świetną okazją do nabycia nowych umiejętności i poznania zwyczajów w Wielkiej Brytanii. Ja osobiście nie martwię się, że na praktykach sobie nie poradzę, ponieważ wierzę w swoje umiejętności . Mam jednak nadzieję, że wszystko będzie dobrze, a z dojazdem do pracy nie będę miał problemów. "
William Kustra

"Jestem Rafał czuję się bardzo dobrze . Jestem zadowolony że dostałem się do projektu . Jest to wielka szansa . Nie mam żadnych obaw dotyczących wyjazdu . Mam nadzieje że wszystko pójdzie tak jak jest zaplanowane ."
Rafał Korba
"Przed wyjazdem czuję się lekko podekscytowany , mam nadzieję , że wszystko
pójdzie zgodnie z planem naszej podróży . Myślę , że nauczymy się dużo ciekawych rzeczy w Wielkiej Brytanii poprzez praktyki w Plymouth oraz mieszkanie u rodzin. Jestem dobrze przygotowany do wyjazdu dzięki zajęciom . Nie mogę się już doczekać wyjazdu.
 "Sebastian Cichoń
"Przed wyjazdem czuję się dobrze lecz posiadam obawy, że mogę się nie porozumieć z pracodawcą. Cieszę się że mogę wyjechać za granice na praktykę by zwiększyć swoje umiejętności językowe jak i zawodowe."Kamil Myrta
"Moje nastawienie przed wyjazdem do Plymouth jest bardzo pozytywne, myślę, że na wyjeździe poznam inną kulturę i nowych ciekawych ludzi. Mam nadzieję że będę miał okazje bliżej poznać nowych ludzi a w dalszym odstępie czasu ich odwiedzę."
Adrian Cholewka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz